چطور خلاقیت به حاشیه می‌رود؟ | کوتاه از نویسندگی تجاری

می‌دانیم که خلاقیت در نویسندگی یک مفهوم ارزشمند است. اما آیا این ارزشمندی رو به کپی‌رایتینگ هم می‌توان تعمیم داد؟

در پاسخ به این پرسش باید به این نکته توجه کنیم که خلاقیت برای یک کپی‌رایتر نباید وظیفه و هدف اصلی باشد. در نویسندگی خلاق ما نیازمند خلاقیت هستیم اما در نوشتن عنوان‌ها و‌ متن‌های تبلیغاتی وظیفه‌ی ما به عنوان یک کپی‌رایتر در درجه‌ی اول انتقال پیام به مشتری است. حالا اگر یک کپی‌رایتر بتواند این پیام را به گونه‌یی خلاقانه انتقال دهد به احتمال زیاد در ذهن مخاطب ماندگار می‌شود.

پس یادمان باشد در عنوان‌هایی که می‌نویسیم گویا و شفاف بودن پیام در درجه‌ی اول اهمیت قرار دارد نه خلاقانه بودن آن پیام یا عنوان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *