تبلیغات ترکیبی از علم و هنر | کوتاه از نویسندگی تجاری

اگر به تبلیغات تنها از دیدگاه هنر بنگریم بسیاری از فاکتورهای علمی اثر‌بخش را از دست می‌دهیم. دانشِ

ارتباطات

روان‌شناسی

بازاریابی و فروش

اصول نویسندگی

درست‌نویسی و نگارش

هرکدام به تنهایی مهم و در مجموع یک وجه اصلی تبلیغات و کپی‌رایتینگ را دربرمی‌گیرند. در کنار علوم نام برده هنر و خلاقیت وجه دیگر تبلیغات هستند.

هنر به کارگیری درست، موجز و قاعده‌مند کلمات برای جلب‌نظر و‌ متقاعد‌سازی مخاطب، تا در نهایت دست به اقدام بزند.

هنر در تبلیغات زمانی که با فکر و ایده‌یی بزرگ همراه باشد تمایز را خلق می‌کند. این تمایز همان ارزش افزوده‌یی‌ است که یک تبلیغ خوب می‌تواند به ارمغان بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *