مزیتی را یادآوری میکند که مردم به دنبال آن هستند.
طرز کار محصول یا خدمات را برای مردم شرح میدهد.
با استفاده از تصاویر، ذهنیتی را ایجاد میکند و همینطور چیزی را آشکار میسازد که میخواهد به مخاطب خود منتقل کند.
محصول یا خدماتی را میفروشد و یا پیامی را منتقل میکند.
در کپی خود از تکنیکهای تحریکِ خواسته و علاقهی افراد استفاده میکند.
راهحلی برای مسئله ارائه میدهد که در نهایت به محصول یا خدمات شما میرسد.
مزایای محصول یا خدمات را بیان میکند که نوعی دعوت به اقدام است.
برای نوشتن کپی یا همان تبلیغ روی یک مخاطب هدف تمرکز میکند.
به مسئلهیی میپردازد که برای خواننده اهمیت دارد.
راهحلی را پیشنهاد میدهد که واقعن کارساز است.
از خواننده دعوت میکند اقدامی انجام دهد.
تمرکزش بر منافعیست که مخاطب یا مشتری با استفاده از محصول یا خدمات ما به دست میآورد.
وعدهیی مثبت میدهد که این وعده بر روی لذتِ استفاده از محصول یا خدمت ما تمرکز دارد.